niedziela, 4 marca 2012

Gofry.

Cześć ! Nie wiem jak u Was, ale u mnie świeci słońce i temperatura też jest dosyć znośna. A kiedy jest ładna pogoda ,to znikają wszystkie moje zmartwienia, których mam stopniowo coraz mniej...

Dzisiaj pokażę wam moje pierwsze gofry o kształcie serduchaa :D Wyszły jako-tako , zawsze może być lepiej.


















Aha, i zrobiłam też pierwszego francuskiego makaronika! Ten akurat wyszedł okropnie... Ale będę próbować !
















Taa, dziwny jakiś;p  Już was zostawiam, zmykam na rower ;) Pa ;*

17 komentarzy:

  1. Dziękuję :) aaa to kwestia wprawy :) śliczne gofery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam, mnie się podoba. :)
    Gofry super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze ;) i goferki i makaronik i kiwi na gofrach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mi te macaroonsy nie wychodzą ;/ ale wyglądają gorzej niż Twój ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Co mówisz, że nie wyszedł, macaron jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, oczywiście obserwuję, czy mogę liczyć na to samo ?
    codziennosc-agi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny makaron : D
    moim zmartwieniem są oceny w sql ; x

    OdpowiedzUsuń
  8. ekstra gofry! wyszły bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam do candy, może nagrody nie są za wielkie, ale musicie się nimi zadowolić : D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej!!! Super blog!!! Obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz http://balet-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gofry wyglądają super, makaronik wyjdzie lepiej następnym razem. Praktyka czyni mistrza!:)
    Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gofruski wyszly idealnie!:P
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. wiem, wiem o jaki sklep chodzi, dzięki. haha, butelka się zakradła i ze mną pozowała do zdjęć xD
    Rzeczywiście, dwa takie same zdjęcia, nie zauważyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. loving the earrings!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń