środa, 14 grudnia 2011

Na słodko.

No hejka :) Tak jakoś wczoraj mnie wzięła wena na lepienie( a to nie dobrze, bo miałam dziś klasówkę !) i powstały nowe wyroby. Są nimi babeczka zawieszka i torciki w świątecznym stylu. Do babeczki miały być takie rurki czarno-białe, ale jak lakierowałam to się do rękawa przyczepiła ,a ja głupia szukałam jej na podłodze. Skończyło się na tym ,że ją zgniotłam :D No dobra nie przynudzam( ale nikt jakoś się nie skarżył ,a to znaczy ,że lubicie czytać moje przynudzanko ! ;d)


















Wybaczcie za to zdjęcie, nie wiem jak tu się te zdjęcia obraca.


11 komentarzy:

  1. apetyczne :)

    obserwuje i zapraszam do śledzenia moich modowych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nowy adres bloga ^^

    http://joan-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na Candy:)
    www.modelinowypamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. smakowita ta śmietana na babeczce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fakt, babeczka jest na prawdę super :D Ten silikon pięknie ułożony. Ja zawsze lepię przed klasówkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie :) A zdjęcia trzeba obracać przed wrzuceniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego pomysłu na prezent :D czekam na nowego posta! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci się ułożył ten silikon na babeczce :D

    OdpowiedzUsuń