wtorek, 27 grudnia 2011

Torciki

Cześć !:) Jak Wam minęły święta? Co dostaliście?:D Ja dostałam od sióstr taki ładny naszyjnik sówkę ,a od reszty pieniądze, bo nie miałam za bardzo pomysłów na prezenty, więc postanowiłam ,że sama sobie coś kupię;) Święta w mojej rodzinie były jak co roku zwariowane :D Najpierw przyjechaliśmy do Szczecina(bo tam ciocia wyprawiała wigilię... Moja rodzina rok temu robiła... Masakra! 18 osób w naszym skromnym domu!) to musieliśmy czekać 2h na kolację. No ok wiem ,że to trudno wszystko ogarnąć i wgl ,ale ciocia i reszta miały cały miesiąc(nawet cały rok ,ale kto by tyle gotował?:D) żeby to wszystko ustalić... No ale wyczekaliśmy z cierpliwością , a warto było. Oczywiście nie skosztowałam wszystkich 12 potraw, bo ja to ja, a ja czasami wybrzydzam :D Ale to co zjadłam było pyszne :) No a resztę świąt spędziłam w domu z rodzicami i siostrami i ich chłopakami... Mojej jednej siostry chłopak ma ponad 2 m wzrostu! Tak sobie schodze na dół żeby złożyć mu życzenia i tam takie i jak go zobaczyłam to aż się przestraszyłam! No i ja takie " O BOŻE!" . On jakby się nie schylił to by walnął się w głowę , jak przechodzi u nas przez drzwi. Aha, i on podał mi rękę ,która wyglądała jak łopata,szpachla , jak tam kto chce. Tak więc ja też będę musiała takiego wytrzasnąć, bo mam wzrost po tej właśnie siostrze. Znaczy jeszcze nie jestem taka wysoka, ale pewnie będę, bo mam grube kostki tam w nogach i te pe. Kurde ,znowu się rozpisałam. Dobra , nie ważne :D Daję torciki i zmykam czytać wspaniałą książkę :"Malarz cieni" - Esteban Martin, choć tak naprawdę powinnam czytać Krzyżaków :(












Jeden jest większy od drugiego, bo do zdjęcia wzięłam tego nie-do-pary :D

To żegnam !:*

10 komentarzy:

  1. fajowskie torciki ! ja tez dostałam m.in. kasę, którą dziś wydałam na ciuchy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, tylko jak ty bd miała ferie to ja bd chodziła do sql ; /

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie :) Ja tam lubię jak ktoś się rozpisuje ;)
    " i on podał mi rękę ,która wyglądała jak łopata,szpachla " - hahaha :D ja wszystkich 12 spróbowałam, co prawda po trochu ale zjadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, tak , to pewnie to : D. dziękuję za życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie zaśmiecasz bloga! wręcz przeciwnie. gdyby wszyscy zostawiali po sobie takie długie i wyczerpujące komentarze byłabym wniebowzięta ^^

    p.s. wszystko jest możliwe....




    joan-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też muszę czytać krzyżaków, ale sprawdzian mam po feriach, które też mam od 16 stycznia. tak dokładniej to lektura będzie od 104 lekcji czyli pod koniec kutego jakoś :D Pani była dla nas łaskawa.
    torbę kupiła mi ciocia. na początku mi się nie podobała bo kolor do niczego nie pasował. dopiero po jakimś czasie nauczyłam się ją łączyć z innymi rzeczami ;P


    joan-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie nie lepiej? Prezydent z PISu : c Niby zaprosiła do nas na koncerty Ewę Farnę, Monikę Brodkę i Zakopower, ale co z tego ?! Miał być aqua park, centrum handlowe .. gówno mamy ;/ brak budżety .. obiecanki .. A śnieg jak szybko padał, tak stopniał, tego samego dnia ... ;cc

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne :) a co do Krzyżaków - miałam to rok temu. Koszmar, nuda, masakra, rzeź... Tak usypiającej książki dawno nie widziałam. Niestety trzeba to przeczytać, bo opracowania są do kitu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście ja mam już za sobą tych okropnych 'Krzyżaków' ^^
    Jesteś bardzo wygadana, cenie sobie to w ludziach, ponieważ sama bardzo chciałabym być taka :)
    Twój blog mi się bardzo podoba, obserwuję i liczę na rewanż :>

    OdpowiedzUsuń