czwartek, 22 grudnia 2011

Prezenty pod choinkę ;)

Hejka! Jeju, jak mi lekko na duchu! Jak fajnie ,że zaczęła się przerwa świąteczna :) Chociaż też źle , bo widzicie... W sumie to dzisiaj ostatnio raz w tym roku(ale kalendarzowym) widziałam takiego chłopaka ! No załamka, ale dobra, już 2 stycznia będzie poniedziałek ,a w poniedziałki jest kółko biologiczne, na które on uczęszcza... Mówie wam taką mam radochę :D Tylko jest jeden problem... On jest ode mnie niższy tak o jakieś kilka cm ! Wady bycia wysoką ... A co tam, przynajmniej ma inne cechy ,które u niego lubię :)
Z braku funduszy nie mogłam kupić nic siostrom pod choinkę( nie myślcie sobie ,żem egoistka! Dla rodziców już się składałyśmy;)) Pomyślałam ,że coś ulepię ,a poza tym taki prezent zrobiony własnoręcznie może bardziej cieszyć, ma większą wartość niż błyskotka kupiona w sklepie. I dla mojej pierwszej siostry(że tak powiem "pierwszej" jako "jednej") powstał figurka misia , trzymająca tabliczkę z napisem "I love you" oraz kolczyki kokardki:) . Oczywiście jeszcze napisu nie ma , bo jeszcze nie ugotowałam. Nie mogę gotować kiedy ona patrzy!! A dla drugiej, która po prostu ubóstwia moje kolczyki( idiotka...) zrobiłam 2 pary kolczyków - kokardki i różyczki:) ! Mam nadzieję ,że się ucieszą:) A więc pokazuję i zmykam na korki -,-  PS bardzo się rozpisałam , nie? I to tylko wprowadzenie w moje wszystkie myśli ,które chodzą mi po głowie, ale zaczynają mnie boleć palce, więc se daruję ;d (tak naprawdę mnie nie bolą, ale jestem leniem i musze zostawić coś na następną notkę ;d)











Ta tabliczka będzie jeszcze prostsza :)













Wybaczcie za światło ! Kolejne uroki zimy:)


Aha, tak poza tym to z okazji zbliżających się Świąt życzę Wam pogody ducha, zdrowia , szczęścia , miłości i duuużo radości ! Wesołych Świąt ;*

13 komentarzy:

  1. kokardki są świetne
    również życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper ! ;) Pamiętaj o konkursie. :) Jesli chcesz to ten miś może byc pracą na konkurs :) Bo niestety termin tylko do jutra.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności :D Faktycznie długa notka ale przyjemnie się czyta ;D Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie taki mini kokardki :)
    PS: Nawzajem, wesołych, rodzinnych i białych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale wiesz, u ciebie kolega dzien przed wigilią nie popełnił samobójstwa [*]

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten miś. Dodaję do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie koniecznie oszczędniej, ponieważ jeżeli miałabym kupować lakier w ilościach hurtowych to grozi mi bankructwo. Jeżeli modelinę gotujesz to musisz gotować ją dłużej niż piec, bo gotując modelinę osiągasz tylko 100 stopni, a piekarnik nastawiasz na dowolną temperaturę (w przypadku Fimo 130 chyba). Ja biorę pod uwagę estetykę. Kiedy coś ugotuję powstaną białe zacieki więc trzeba polakierować, nie wyobrażam sobie błyszczącego ciasteczka czy torcika. Jednak wszystko to kwestia wygody, możliwości, gustu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje ;)
    swietny blog ;)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepisz z Fimo czy innej modeliny? Jeżeli jest to inna modelina np Astra z tego co wiem ją piecze się troszkę krócej :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam sprawdzić na opakowaniu, piec i używać białej. Z białej modeliny można wiele świetnych rzeczy ulepić :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kładę papier do pieczenia na blachę ("półkę") z piekarnika. Piekłam też kiedyś na tortownicy jak mi się skończył papier a było za późno żeby kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne wstążki . <3
    JA takich nawet nie próbuję zrobić, bo modelinę na marne wytrace :)

    OdpowiedzUsuń