piątek, 9 grudnia 2011

Za długo.

Cześć, cześć, cześć ! Wybaczcie ,że tak długo nie pisałam ,ale jakoś straciłam rachubę czasu... Nie zauważyłam jak minął cały miesiąc! A przez ten czas, niestety, nic ni ulepiłam ;o Aż sama się sobie dziwię, ale nadrobiłam to wczoraj. Niestety powstały tylko 3 prace ( ale mam fazę na wkrętki! Ale już w najbliższym czasie będą kolczyki wiszące) bo jakoś nie miałam weny... Tak wgl to na poważnie muszę pomyśleć o sprzedaży moich prac ,czy czegokolwiek , bo muszę mieć pieniądze na .... OBÓZ SPORTOWY!! Takk! Tak strasznie chciałam jechać  i namawiałam rodziców od tych wakacji i się zgodzili! oczywiście całej sumki nie uzbieram, ale mogę się dołożyć ! Już się nie mogę doczekać!! Tak w ogóle to przez ten miesiąc to opuściłam się w nauce... Masakra... I muszę to odrobić ,bo jak maama przyjdzie do szkoły to będzie jakaś katastrofa... No dobra już nie zanudzam :D Oto prace i znikam !













Podpowiedzcie mi... Zrobić z nich kolczyki wiszące, czy ozdoby na choinkę? Hmm?














To ja spadam , postaram się napisać jak najwcześniej ! :)

9 komentarzy:

  1. dziękuję;) a Tobie polecam robienie zdjęć w świetle dziennym;) będą o wiele lepiej oddawać rzeczywiste kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne!;))
    Nareszcie nowy Post!;***
    Już zatęskniłam ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest ten ciasteczkowy potwór! Taki słodki ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję ;))
    rysuję kredkami i cienkopisem :)

    ciasteczkowe potworki najlepsze! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są ostrokrzewy, naprawdę wyszły idealnie :)

    Proponuję ozdoby na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniutkie. ;D Ciasteczkowy potwór najlepszy!

    Obserwuję i zapraszam do mnie. : )
    http://pasiastespodniewkrate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne robisz rzeczy. Ja jestem początkująca. Moim osiągnięciem jest sushi z modeliny i robienie ostrych zdjęć ;D! zapraszam do mnie about-art-modelina.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne wkrętki:D te potworki są słodziakowe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe, muszę cię rozczarować, torebkę kupiłam na allegro jakieś 3 tyg. temu. były tylko 3 modele a ja kupiłam ostatni ;)

    a tu link z innymi na allegro, może coś ci wpadnie w oko ;P
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=cambridge+satchel


    joan-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń