wtorek, 11 października 2011

Początek :)

    Cześć! Na początek może przedstawię swoją osobe, aby później lepiej mi było pisać notki :)

    A więc , mam na imię Gosia. Mam 13 lat. Mieszkam w bardzo małym miasteczku,którego nazwy wolę nie wymieniać,bo nie chcę się ośmieszyć ;d Bardzo lubię czytać książki. Gustuję w fantastyce, dramatach z wątkiem miłosnym, kryminałach ... Po prostu jeżeli podsuniecie mi jakąś książkę pod nos ,a ona mnie zaciekawi, bez względu na to jaka będzie jej tematyka, przeczytam ją z chęcią. Lubię biologię, chemię ,fizykę i matematykę,ale HEJ- nie uważajcie mnie za kujona. Lubię te przedmioty, bo mnie ciekawią i chcę poszerzać swoją wiedzę o nich i tyle.
   Mam brązowe, kręcone i strasznie puszące się, włosy i zielone oczy. Jestem nawet wysoka , mierzę 170 cm( no jak na mój wiek to chyba całkiem sporo). Nie będę określać swojej figury jako szczupłą bądź grubą, bo sama uważam ,że jestem gruba ,ale ludzie mówią co innego ,więc wole nie ryzykować rozszarpaniem przez przyjacieli. Moją pasją jest lepienie z modeliny- właśnie o tym będzie ten blog, ale nie mam tylko jednej pasji. Uwielbiam wspinaczkę górską, lubię rysować i jak już powiedziałam,czytać książki. Uważam też ,że piszę nieźle, więc pisać różne prace literackie też ubóstwiam.  Jednak znajdą się tu posty całkowicie odbiegające od tematu bloga, bo musicie wiedzieć ,że czasami zdarza mi się odbiegać od tematu. Jeszcze się przekonacie ;) Swoje umiejętności oceniam na średnie. Lepię już jakieś 6 miesięcy i wychodzi mi całkiem nieźle ,ale zawsze może być lepiej, prawda? Nie poznałam wszystkich tajników lepienia, zamierzam je poznać w przyszłym czasie, czytając blogi o modelinie i nie tylko.  Jeżeli spodobałyby się wam moje prace ,chyba będzie możliwość kupienia ich, ale nie jestem do końca pewna.


Tak na początek dam moje 4 prace i spadam uczyć się z biologii!( nie żebym nie uczyła się wcześniej(( musiałam to dodać,abyście nie pomyśleli o mnie ,jako o dziewczynie,która odkłada wszystko na ostatnią chwile))
























































I co sądzicie? Mnie się podobają. A i niech nie dziwą was takie kreski przy gwiazdce, ja taką metodą robię gwiazdki. Przynajmniej duże;d No to narazie ! ;*

1 komentarz:

  1. Więc tak:
    Kolczyki nie są dopracowane, i są amatorskie ale na dobry początek pasują!;))

    OdpowiedzUsuń