czwartek, 27 października 2011

Uhh...

Cześć... Nie wiem jak Wy, ale ja jestem strasznie chora ;/ I niestety nie mogłam niczego ulepić... Nie mam siły naweet na zjedzeniu obiadu... Ale wiecie co? Tak sobie pomyślałam ,aby nie było pusto przed cały tydzień to może dam tu jakieś opowiadanie? Tzn, fragment mojej powieści, a jeżeli wam się spodoba, będę kontynuowała tę powieść, przeplatając ją z modeliną i czymś tam jeszcze( NIESPODZIANKA) ? Co o tym myślicie? Napiszcie ,czy to dobry pomysł, bo może wam się to spodobać( w senie ,że te opowiadanie) Jeśli tak, to wysilę mój mózg do myślenia i wymyślę temat i w ogóle! Bo ja bardzo lubię pisać róznego typu prace literackie, a w przyszłości może wydam książkę? Haha:D Szczyt moich marzeń, żeby zajść tak daleko ,jak np. Kristin  Cast ze swoją mamą (piszą książki z Domu Nocy, polecam gorąco! Są świetnie i 19 października wyszła 7 z chyba 9 ,część) .  Ale i tak mojej przyszłości całkowicie nie pokładam w literaturze, ponieważ chciałabym studiować weterynarię  lub stomatologię . Ale mówią ,że weterynaria jest trudniejsza do opanowania ,ale ja tak kocham zwierzęta , że chciałabym coś dla nich więcej zrobić;) No dobra, ja już kończę . Na koniec dam okładkę 7 części Domu Nocy, co kompletnie nie trzyma się kupy, ale żeby notka nie była taka smutna, to zamieszczę tu coś;D















Polska wersja
















Angielska wersja( na tej okładce można zobaczyć jedną z postaci występujących w książce, Steve Rea, która jest czerwonym wampirem, ale żeby to zrozumieć trzeba czytać od początku ;p)
Do napisania <3

5 komentarzy:

  1. niestety, znalazłam je na necie. nie na allegro :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej napisałaś na moim poście aale głupio :( o co ci chodziło ?obserwuję cię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam, ale mam teraz tyle zaległości z książkami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chętnie poczytam :)

    PS: Ja kiedyś chciałam bardzo studiować weterynarię, ale powoli chyba odchodzę od tego pomysłu. Wiesz, że tylko około 82% ludzi po studiach weterynaryjnych zostaje weterynarzami? Nie mówiąc o tym, że niektórzy kończą po np: 2 latach i zdawają na inne kierunki. bardzo chciałabym ratować zwierzęta, pierwszy raz pomyślałam o tym jak zmarł mi pies i obiecałam sobie, że będę weterynarzem żeby różne operacje ratowały zwierzętom życie. Ale to jest straszliwie trudne, zapamiętanie tych wszystkich chorób. Bycie lekarzem jest łatwiejsze bo uczysz się o jednym gatunku - Homo sapiens a weterynarz musi nauczyć się anatomii i kota i papugi i konia i węża O.o No i większość chorób atakuje poszczególne gatunki bo chyba dysplazji stawu biodrowego nie znajdziesz u węża ;) Więc teraz zastanawiam się nad dziennikarką (podobno jak jestem ubrana na galowo to wyglądam na dziennikarkę, tak mi kolega powiedział na ślubowaniu ;)), cukiernikiem, dekoratorką (ale chyba nie, bo z matmą u mnie dość słabo...), projektantką lub biologiem lub tłumaczem lub nauczycielką angielskiego (ale nauczycielki mało zarabiają...). Ale do 19 roku życia na pewno wiele się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam wszystkie części i uwielbiam tą sagę. <3333

    OdpowiedzUsuń