poniedziałek, 17 października 2011

Rogaliki

   Hejka! Jak Wam minął poniedziałek? Mi bardzo przyjemnie:) Chociaż w szkole było trochę gorzej ,ale nie narzekam. Miałam lekcje do 17... Masakra, a to przez to ,że zostaję na kółko matematyczne. I to dwa razy w tygodniu!
   Wiecie co mnie ciekawi? Może najpierw zaczne od przedstawienia bieżącej sytuacji. Na religii bardzo niefajny ksiądz kazał nam się nauczyć jakiegoś tam wykresu, no to była kartkówka i trzeba było jeszcze wymienić 8 z 72 ksiąg. No i dużo osób złapał na ściąganiu i posypało się dużo jedynek. Na następnej lekcji powiedział ,że zrobi kiedyś kartkówkę , na której trzeba będzie wymienić 30 ksiąg! Nie wiem czy to za kare, czy to z jego głupoty. I teraz przejdźmy do sedna sprawy. Wiecie co mnie ciekawi? KIEDY NAM W ŻYCIU PRZYDA SIĘ UMIEJĘTNOŚĆ WYMIENIENIA 30 KSIĄG Z PISMA ŚWIĘTEGO?!?! No ,bardzo przepraszam, ale ja na pewno do zakonu nie pójdę.
    No dobrze, trochę się rozpisałam i daję już rogaliki.












Ciekawe ,kto zgadnie co to za książka...?:)

4 komentarze:

  1. Hmm... stawiam na Harry'ego Pottera. Wiesz, jestem fanką ;) Co do twojej prośby - takowego posta zrobię najprawdopodobniej jutro. Muszę sprawdzić strony sklepów, oraz inne portale, w końcu nie każdyemu się chce, ale ja to lubię :
    ) Rogaliki są bardzo ładne, aż zgłodniałam, a obiad mam dopiero po 13. ;( Piszę na informatyce, więc nie jestem zalogowana. Majikku

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno Harry! Widzę "Dumbledore" i "McGonagall" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. części nie zgadnę.
    co do rdzawych kolorów- już przygotowuję inspiracje z dżinsem ale jeśli nie zapomnę to postaram się poszukać czegoś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so cute ! I think your blog is very nice, I would like to invite you to my blog, check it out and if you like it follow it ! Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń