środa, 4 stycznia 2012

Nyan Cat.

Hejka! Wiecie co mnie bardzo,bardzo dziwi? Że no niby jest zima (pff, tylko kalendarzowa-,-) ,a na dworze nie ma śniegu. Nawet już o sam śnieg mi nie chodzi, ale byłoby naprawdę fajnie gdyby spadł , bo teraz moją udręką jest coś innego... WIATR! Grrr, jak ja go nienawidzę ! No ej no, dzisiaj sobie wracam ze szkoły, nikomu, niczemu nie szkodze ,a tu się zrywa ogromny wiatr ,że aż musiałyśmy się  z koleżankami zatrzymać, bo iść się na dało. No a ja noszę czapkę, bo ogromny ze mnie zmarźluch  i ta czapka jest luźna no i mi ją z głowy zwiało! Na szczęście wylądowała na twarzy takiej jednej dziewczyny :D:D No na serio, jak nie ma być śniegu, to przynajmniej niech wiatru nie będzie, bo ten odgłos jak mi w dom dmucha,to jest jeszcze bardziej irytujący niż głos mojej babki od zajęć artystycznych ! No i jeszcze przez to się cholernie nie wysypiam. Dobra, mam jutro ważny sprawdzian z geografii i to zadecyduje o mojej ocenie ! Ja cię ,boje sie , no niby gegra jest łatwa, ale za to straaasznie nudna ! Daje Nyana Cat'a i zmykam! PS ON JEST CUDOWNY !! <3
















A i w najbliższym czasie chyba zrobię Spongebob'a ! Wciągnęły mnie te animowane zwierzątka, gąbki i co tam jeszcze :D I to chyba przez mupety Natalii z bloga about-art-modelina  :)

8 komentarzy:

  1. no słodziutki nyan nyan.
    a spongeboba zrób koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję zawstydzam się aż tak bardzo pochlebnymi komentarzami :)) Ten kot mnie zmiażdżył jest absolutnie genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysłowe i oryginalne, oby tak dalej : DD powodzenia w lepieniu Spangebob`a ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne hahah !

    pozdraiwam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że pomysłów nie brakuje :)
    Zapraszam na candy:
    http://karina-talulla.blogspot.com/2012/01/noworoczne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Suupeer ;)
    zapraszam do mnie..

    OdpowiedzUsuń