wtorek, 21 lutego 2012

Różana zawieszka.

Witajcie ! Na wstępie ,przepraszam za moją nieobecność, ale kompletnie nie wiedziałam co ulepić... Nie miałam też zbytnio czasu ,ale teraz mam go aż za dużo, bo jestem chora ! ;/ ZNOWU ! A ja nie chcę być chora ! Ja chcę iść do szkoły ! Nie chcę siedzieć w domu! W szkole jest lepiej, o wieele lepiej! I nie, nie mam gorączki, bo zapewne niektórzy mogą sobie pomyśleć ,że postradałam zmysły i wygaduję jakieś brednie... ALE JA NA SERIO CHCĘ DO SZKOŁY !! ; Z tej nudy przeglądałam sobie strony z fajnymi ciuchami i biżuterią i zainspirował mnie motyw Kamei... Niestety nie udało mi się jej ulepić( też mi nowość -,-) , ale wpadłam na inny pomysł... W sumie to nie mam pojęcia , w czym ta zawieszka przypomina Kameę , ale coś wspólnego chyba mają... Z resztą nie wiem, ale mnie zawieszka ta bardzo się podoba :)

















I jak? Sory ,że zdjęcia były robione na podłodze, ale nie chciało mi się wyciągać kartki... Taaa, leń ze mnie ;p
AHA , i mam jedną taką bardzo dobrą wiadomość! Pamiętacie jak w poprzednim poście mówiłam ,że muszę oddać chomika? Wcale nie muszę !! Rodzice pojechali do innego lekarza i opowiedzieli o tej historii z chomikami, a że moja siostra i ja miałyśmy już grubo ponad 10 chomików, to było to bardzo dziwne ,że dopiero teraz tak zareagowała na ich sierść czy tam zarazki. I nie muszę oddawać!! Aż z tej euforii dam zdjęcie mojej chomiśki ! Na mój ryjek starajcie się nie patrzeć ;)



















Łihihihihihi, już widać zaciesz :D:D  No dobra, do napisania. Paa :*

8 komentarzy:

  1. Różyczki super, fajny pomysł ;D
    PS:Chomiczek śliczny choć mało go widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszedł ten naszyjnik bardzo oryginalny :) A chomiczek jest prześliczny :D Taki do ściskania i przytulania :D Dzięki za rade z pistoletem!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wisiorek! <3
    Chomisia też <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, to nie jest zwykły klej . To się nazywa 'laska kleju na gorąco ' xd a pistolet to 'pistolet do kleju na gorąco' :) A klej kupisz w budowlanych razem z pistoletem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa ta zawieszka ! :)
    Fajny chomcio :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja preferuję zwykłą z wielką ilością cukru :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy pomysł z naszyjnikiem : DD

    OdpowiedzUsuń
  8. o, i ten pomysł bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń