środa, 1 lutego 2012

Lody jagodowe.

Hejka! :) Zrobiłam moje pierwsze lody gałkowe i... wyszły nawet dobrze ! Tylko kolor wafelka mógłby być jaśniejszy, no ale nie miałam jaśniejszego. I gałki mi nawet znośnie wyszły... Nawet nie wiem jak się je robi:D Ugniatałam na wszystkie możliwe sposoby modelinę , pacze, a wyszła mi całkiem ładna gałka. No i pomyślałam ,,że zrobię kolczyki lody, bo za oknem zimno to nie można ich jeść ;p NO I DIETA ,GOŚKA, DIETA !! Czasem fajnie jest gadać do siebie w trzeciej osobie :D Haha, tak jestem dziwna, ale to nie moja wina ,że się nie wyspałam :D Poza tym.... Dostałam 4 ze sprawdzianu z Krzyżaków !! JEAAHH ,a straciłam tylko 3 pkt. Ale się cieszę:D Większość to był przepisane zdania ze streszczenia :D Chodzi mi o to ,że pamiętałam dokładnie tak jak była napisane, a nie że ściągałam ! Ja i ściąganie?! Pff , no proszę was, na pewno nie z lektur :D Dobra nie przynudzaj, Gośka, nie przynudzaj... Daję te lody i spadam na angielski! ( często mam ten angielski... aż co tydzień)
















Zdjęcia robione na mojej pościeli z Hello Kitty :D A na pierwszym zdjęciu są zamazane naklejki na  ścianę w postaci księżniczek! Taak, mam calutki różowiutki pokoik! Niestety, ale rodzicom nie chce się wydawać kasy na malarza, więc od 2 klasy mam taki pokój. Bardzo,bardzo sweet :D Dooobraa, ja jestem dziwna.

3 komentarze:

  1. a ja chcę mieć małego niedźwiadka, świnkę lub małpkę .. haha, ale jak urosną to ich urok minie ;) lody ekstra < 33

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te lody, fajny kolor :D Gratuluję oceny z krzyżaków :D Wstyd się przyznać ale mi się nigdy nie udało przebrnąć nawet przez film :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Możecie sami pomalować, u mnie chyba jeszcze nigdy nie było malarza :P A lody super, jak na pierwsze to bomba! Wcale nie trzeba wiedzieć jak się robi to czy tamto żeby coś stworzyć, choć już w tych czasach... No nie wiem, ale zapytaj ostatnio mnie załamuje :P

    OdpowiedzUsuń