niedziela, 12 lutego 2012

Słoneczniki i bransoletki.

Hejka ! Dość długo nie pisałam ... Jakoś nie mam weny i ochoty... Jak mam taki napływ żeby coś ulepić to siadam ,lepię, ulepię i jest brzydkie ;/ Ostatnio nic mi nie wychodzi... Zrobiłam z siebie pośmiewisko przed chłopakiem ,którego bardzo,baardzo lubię... Będę musiała oddać komuś chomika, bo moja siostra jest na coś chora...  Dobra kto tam chce słuchać moich wynurzeń... no nawet pies nie chce ,bo se polazł z mojego pokoju... :D  Te słoneczniki podaruję mojej mamie na urodziny.


















Sorka, światło z żyrandola :D
Ostatnio wpadłam też na genialny pomysł szybkiego i taniego ozdobienia równie tanich ,zwykłych bransoletek! Dziś pokażę jak to wygląda , ale może w następnej notce powiem jak to zrobić :D Mnie się podobają , zauroczyły mnie te kokardki :D Nawet nie wiedziałam jak się je robi, zrobiłam tak jak w butach i wyszło :D

















I to by było na tyle ;) Do napisania ! ;*

11 komentarzy:

  1. Śliczne słoneczniki. Aż zawiało wiosną.
    Kocham wiosnę!
    Pomysł na bransoletki bardzo fajny. :)
    Nie martw się każdy tak ma, że czasem nic mu nie wychodzi. Z czasem to przejdzie :)
    Głowa do góry! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też robiłam kiedyś słoneczniki dla mamy, fajny i dość łatwy wzór :) A jeśli chodzi o nicniewychodzenie to popieram modeliniarkę, ja też mam tak często ale potem przechodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe! sama się na tym przyłapałam już po dodaniu notki. (że są znó meduzy) xD

    no ale coż... to chyba siła wyższa.
    super kolczyki, wprowadzają letni/wiosenny nastrój :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne słoneczniki, aż się tęskni za latem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te słoneczniki :) a te bransoletki naprawdę ciekawie wyglądają.!

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł, a słoneczniki przypominają mi lato ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne :D:D:D słit te słoneczniki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo . super prezent dla mamy . xdd
    te bransoletki są fajne . ;P

    zapraszam do mnie . xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletki są bomba:)

    OdpowiedzUsuń