wtorek, 17 stycznia 2012

Flagi

Hejka! Ostatnimi czasy modny był wzór na flagę Wielkiej Brytanii. Pomyślałam ,że fajnie by było mieć takie kolczyki, jednak nie znalazłam ich w żadnym sklepie. Później się pokapowałam ,że przecież mogę sobie takie zrobić(tak wiem mam szybki zapłon) . No i tak oto powstały te kolczyki :) Aha, i nie pytajcie o powód mojej radości, bo jest bardzo błahy ;) Przynajmniej już to do mnie dotarło, że na daremno się tak cieszyłam.













Nie wiem czy tylko ja to widzę, ale jedne tło jest ciemniejsze. Albo wzięłam zły kolor modeliny, albo zdjęcie jest prześwietlone czy coś. To by było na tyle. Pa :*

6 komentarzy:

  1. są boskie : D a mój cytat trafny : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolczyki:)
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie..
    nawiązuję współpracę z firmą.
    Jeżeli spodoba Ci się ich strona kliknij w baner( można klikać codziennie):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolczyki ;)
    A co do silikonu , to przynajmniej na razie go odstawie, bo i tak ciężko mi się z nim pracuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki są świetne. Podobają mi się rzeczy z motywem flagi UK. Fajny blog, zapraszam do mnie http://my-musical-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń