piątek, 13 stycznia 2012

Różyczki

Hejka!! Czy wy też macie dzisiaj tak świetny humor jak ja?! Oby tak, bo wszystkim ludziom na świecie życzę takiego humoru! Powód jest jeden ... I nie nie chodzi o to ,że dziś zaczęły mi się ferie.. Dobra, mniejsza o powód, jestem w tak świetnym humorze, że zaraz siadam do modeliny! Jeszcze nie wiem co ulepię ,ale cośna pewno, bo muszę czymś zając moje ręce! Tak mi drżą ,że nie zdziwię się jak będą tu jakieś literówki :D Dobra daję różyczki i lece! :)















Żółte mi najgorzej wyszły... Pa;*

10 komentarzy:

  1. Przeeecudne są . ♥ zapraszam do mnie .! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne ♥, sama robiłaś czy z formy? : D

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest po prostu genialne ! :o ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Różyczki są świetne ! I też właśnie miałam zapytać czy sama robisz czy korzystasz z foremki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super:) zapraszam do siebie:) mam nadzieję że Ci się spodoba:)
    http://handmadejewelry-modelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z jakiego białego robiłaś te ostatnie, bo są takie jakby perłowe :)) Dziękuje serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że u mnie w mieście nie ma takiego sklepu, a mama gdzieś usłyszała i poszłam sprawdzić :D Ale jeżeli chce się kupować w większych ilościach to lepiej tak czy siak przez internet, bo wtedy za drogo wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Superr! A z jakiego powodu masz taki fantastyczny humorek? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie śliczne :D Ciekawa jestem co ta za powód :D

    OdpowiedzUsuń