niedziela, 22 stycznia 2012

Mówię NIE dla ACTA.

Witajcie. W dzisiejszym poście nie będzie modeliny. Nie będzie radości ani uśmieszków, a szkoda ,bo być może to moja ostatnia okazja do pisania do was. Jeżeli jesteście dobrze poinformowani to zapewne wiecie czym jest ACTA i do czego może doprowadzić. Żeby nie było niejasności wkleję jednego demotywatora z tymi informacjami, ale dopiero pod koniec, bo sama chcę się wypowiedzieć.

Niektórzy mogą sobie pomyśleć ,że jestem tylko dzieckiem ,które chce "być na czasie" i chronić internet, choć tak naprawdę nie zrobi dla niego nic. Owszem, jestem dzieckiem , ale co  z tego? Każdy z nas ma równe szanse i możliwości, niezależnie od wieku(no może pełnoletni mają ich więcej) . Więc dlaczego nie mogę dorzucić swoich pięciu groszy, póki jeszcze mogę to zrobić?


Według mnie nie mogą wprowadzić tego ACTA. Dlaczego? A dlatego ,że w karcie podstawowych praw i zasad regulacji Internetu stoi czarno na białym:
"3.    Zasada dostępności

Każdemu przysługuje równy dostęp do bezpiecznego i nieocenzurowanego Internetu"


NIEOCENZUROWANEGO Internetu. Po wprowadzeniu ACTA zamkną wiele portali społecznościowych, co jest równoznaczne z cenzurą. Poza tym:

"8.    Zasada dostępu do informacji

Każdemu użytkownikowi przysługuje równy dostęp do informacji, która nie może podlegać filtrowaniu, systemom kontroli przepływu danych, ani dyskryminacji z przyczyn politycznych, ekonomicznych, ani jakichkolwiek innych."

Kiedy mówiłam o portalach społecznościowych, miałam na myśli również wikipedię. Musisz coś koniecznie znaleźć do pracy,szkoły, na studia? NIE MOŻESZ. ACTA mają Cię w dupie.

W prawach człowieka również jest napisane ,że mamy dostęp do bezpiecznego i WOLNEGO Internetu.
Czym będzie internet kiedy ACTA wejdą w życie? Stanie się bezużyteczny , no bo co można robić kiedy nie ma facebooka, youtub'a i innych tym podobnych stron?  Ja mówię stanowcze NIE ! Podpisujcie petycje przeciw ACTA, na facebooku znajdziecie wiele stron ,np "Wolność dla Internetu" <- polubcie tę stronę. Niżej będzie więcej przykładów takich stron.


Kto jest przeciw, niech mnie posłucha i zada sobie pytanie: Czy chcesz żyć w takim Internecie?


Mamy jeszcze 4 dni. Jeśli wspólnie połączymy siły, możemy doprowadzić do niepodpisania petycji ACTA. DZIAŁAJCIE !

UDOSTĘPNIJ – Zanim niczego już nie będziesz mógł udostępnić

4 komentarze:

  1. Tak, tak. Moim zdaniem to wszystko nie prawda. Bedzie to bez sensu, bo nikt nie bedzie kupowac pakietu na internet, a z tego jest niezła kasa !
    Chyba chcą nas zastraszyć. Tak samo w listopadzie fejs miał być usunięty. I co ? Jest ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie. Zostaw posta :) To wszystko bedzie raczej tylko dla hakerów. Ciągle na zapytaj ukazują sie pytania typu : Co będzie jak acta !? itp. Tak naprawde oni tylko zastraszają ludzi ! W ogóle wydaje mi się, ze ta całą akcje wymyślili hakerzy dla zabawy ! -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. google mają dzialas, a blogspot połączyny jest z netem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram about .!
    Do różyczek nie mam foremki :) Robię je własnoręcznie .
    A dzięki, dzięki! :) Też mi się wydaje, że Nirvana cudnie wyszła! :**

    OdpowiedzUsuń