czwartek, 19 stycznia 2012

Płaskie babeczki.

Cześć!! Jak mijają ferie tym co już mają ferie? Bo mi jak do tej pory bardzo dobrze :) Wczoraj byłam z koleżankami na lodowisku( oczywiście się wywaliłam) i na zakupach. Masakra, takie przeceny ,że hej :) I widziałam w NY takie świetne spodnie ,że na jednej nogawce były gwiazdki a na drugiej takie paski czerowno-białe, czyli flaga Ameryki;) Niestety rozmiar L ,choć na mnie za duży, był za krótki :/ No i kosztowały one 150 zł ,więc i tak i tak nie kupiłabym ich sobie. Ale czekam na przeceny ! I nie obchodzi mnie to ,że moja mama twierdzi ,że wyglądają jakby były skradzione z cyrku.  Dziś pokażę wam moje chyba pierwsze płaskie babeczki. Co prawda szykowałam się na zrobienie babeczek z silikonem , ale się skończył. Zawsze się kończy kiedy chcę go używać ! Ironia losu.















Podobają się? Mnie tak. Chciałam pokazać jak prezentują się na uchu, ale moje nieznośne włosy temu przeszkodziły. Funkcja makro wyłapała pojedyncze kosmyki włosów, a same kolczyki pozostały rozmazane... No to by było na tyle ;) Poza tym zbliża się dzień babci i dziadka i urodziny mojej siostry, więc w następnym poście trochę dużo tego będzie ;] Pa ;*

10 komentarzy:

  1. słodziutkie, też mam już ferie i są nuuudne! :(
    ja jadę w sobotę na zakupy i mam nadzieję wyhaczyć jakieś fajne ciuszki. a na lodowisku nigdy nie byłam, nawet łyżew na nogach nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są :) te wisienki, ta polewa i w ogóle! A z silikonem to chyba zawsze tak jest, szybko się kończy i braknie go gdy jest potrzebny :/ A jeśli chodzi o babeczki to przecież możesz spróbować :) To nie jest jakieś bardzo trudne, ja z lukrem plastycznym pracowałam pierwszy raz a efekty są ok. Takie różyczki są akurat łatwe ;) jak umiesz je robić z modeliny to na babeczki też n pewno ci wyjdą :P Mnie na modelinie nie wychodzą ale jakoś z babeczkami mi łatwiej...

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyszła, ja mam jutro ostatni dzień sql i feeerieeee < 33 !!!!! Jadę do Gdańska na zakupy i nie przyjadę do domu dopóki nie kupię sobie luźnej bluzki xdd

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! ;) Mojego sylikonu jest narazie bardzo dużo ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaż jak Ci wychodzą. Pozwól nam nacieszyć oczy swoimi lodami :D Ja chce zobaczyć :)) Na pewno Ci wychodzą. Jesteś zbyt samokrytyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super babeczki ! Są cudowne ! ; ))) Obserwuję i również zapraszam na mojego bloga ^^ http://nolaline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń